niedziela, 15 kwietnia 2018

ASTRID - biustonosz bez fiszbin marki Konrad Lingerie


Cześć!

Dziś zaproszę Was na prezentację bezszwowego biustonosza marki KONRAD Lingerie o nazwie ASTRID.

Astrid to idealne rozwiązanie dla pań, które nie mogą lub nie chcą nosić biustonoszy z fiszbinami.

Do prezentacji zaprosiłam również moją mamę, która ma inne ciało i inny kształt biustu.

Mam nadzieję, że ta prezentacja będzie pomocna dla pań czytających mój blog lub śledzących mój profil FACEBOOK.




Tak biustonosz prezentuje się na mnie - mam na sobie rozmiar 95F.

Mój biust został określony jako stożkowy, środkowa część przylega idealnie do mostka.

Czuję się w nim bardzo komfortowo, choć ogólnie preferuję inny kształt biustonosza.

Ten model stanika sprawdzi się u mnie idealnie w domu, gdzie chcę czuć się wygodnie i komfortowo.

Na wyjścia wybiorę inne fasony.


Tak biustonosz wygląda na ciele mojej mamy - mama ma 72 lata i na sobie rozmiar 90G.

Z racji wieku biust układa się inaczej, ale myślę że wygląda bardzo dobrze.

Mama czuje się w nim bardzo komfortowo.




Mam nadzieję, że Wam pomogłam!

Dajcie znać, jeśli wybierzecie dla siebie model ASTRID z oferty marki Konrad.

Buziaki!

Wasza Aga 💓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz