niedziela, 1 kwietnia 2018

Piu Grande - większa moda dla większej kobiety


Witajcie Kochani!

Witam Was serdecznie w pierwszy dzień Świąt Wielkanocnych.

Zaprezentuję się Wam dziś w nowej sukience, która pochodzi z butiku PIU GRANDE.

Moja SUKIENKA w kolorze khaki ma bardzo wdzięczny, dziewczęcy fason.

Uszyta jest z miękkiej, przyjemnej dla ciała dzianiny, ozdobionej modnymi i efektownymi haftami.

Kreacja ma fason litery A i wykończona jest na dole dość szeroką falbaną.

Ma także kieszenie, które nadają jej nowoczesnego charakteru.

W tej stylizacji połączyłam ją z rudo-brązowymi dodatkami.

Niewielka torebka jest Camaieu, a buty są z Bonprix.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja stylizacyjna propozycja.

Zaglądajcie też do butiku internetowego PIU GRANDE po więcej modnych inspiracji w rozmiarze plus.

Buziaki!

Wasza Aga 😊

Fot. Grześ 💓










1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się ten kolor :) Taki niepozorny, ale przyjemny dla oka.

    OdpowiedzUsuń