piątek, 27 kwietnia 2018

Makijaż w sylu JLo - kolekcja JENNIFER LOPEZ i INGLOT


Witajcie Kochani!

Wczoraj (26 kwietnia) miała premierę kolekcja kosmetyków do makijażu JENNIFER LOPEZ i INGLOT.

Co prawda do Elbląga kosmetyki trafiły z jednodniowym opóźnieniem, ale już są! 💓

Byłam, zobaczyłam... i kupiłam dwa cuda z tej kolekcji.

Dlaczego tylko dwa? W skrócie dlatego, że wszystko kosztuje, a ja mam już w domu kosmetyczny arsenał.

Jednak skoro tak lubię JLo, a kolekcja jest stworzona przez polską markę, nie mogłabym nie kupić nic. Tak po prostu. 😊

Kolekcja składa się z serii pomadek, błyszczyków, pudrów, rozświetlaczy, cieni do powiek, lakierów do paznokci, różów do policzków, pomad do brwi, eyelinera oraz tuszu do rzęs.

W skład kolekcji wchodzą również specjalne, sygnowane etui oraz sztuczne rzęsy.

We wpisie pokażę Wam stand z kosmetykami z kolekcji oraz produkty, które wybrałam dla siebie.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!











Produkty przy zakupie pakowane są w eleganckie, papierowe torebki. 💓💓💓


Dla siebie wybrałam:

- pomadkę w kolorze klasycznej czerwieni o nazwie J207 Besame

- sypki cień do powiek Pure Pigment J409 Cosmic Glow

Zdecydowałam się na te dwa produkty, ponieważ czerwień jest moim ulubionym kolorem na ustach, a cienie mogę nakładać palcem (to mój ulubiony sposób aplikacji cieni) i do tego pięknie połyskują!

To był mój absolutny MUST HAVE kolekcji.

Czy kupię coś jeszcze?

Możliwe. Mam jednak tyle cieni w paletkach, że muszę dokładnie przemyśleć zakup.

Z tego co widzę, produkty JLo są dużo droższe niż standardowe kosmetyki marki Inglot. 😊





To już wszystko na dziś!

Dajcie znać czy macie zamiar kupić coś z kolekcji oraz jakie wrażenie na Was robi!

Buziaki!

Wasza Aga 😊


3 komentarze:

  1. To zdjęcie na tle zielonego zywopłotu - piekne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super foteczki!Firma ma super kosmetyki :)
    Super post
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń