sobota, 21 kwietnia 2018

Sobota w GROSZKI


Cześć!

Dziś mam dla Was... stylizację w groszki!

To moja kolejna propozycja, którą z łatwością możecie odtworzyć.

Jest prosta, efektowna i przede wszystkim wygodna.

SUKIENKĘ z mojej prezentacji znajdziecie w  BONPRIX.

Jest uszyta z delikatnej, przewiewnej dzianiny z nadrukiem białych groszków.

Ładnie układa się na pełnej sylwetce i doskonale pasuje do czerwonych dodatków.

Moje dodatki - zarówno torebka jak i szpilki są z Mohito.

Myślę, że każda modna babeczka ma w swojej kolekcji czerwone szpilki i torebkę.

Takie połączenie zawsze się sprawdzi - kobalt, biel oraz czerwień tworzą naprawdę zgrane trio.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 😊

Fot. Grześ 💓








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz