poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Cała na niebiesko... mój wiosenny look z marką CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was stylizację w kolorze blue! 💙

Przygotowałam ją razem z marką CELLBES.

Jest to stylizacja nieskomplikowana, bo składa się zaledwie z dwóch głównych elementów, ale mimo to jest bardzo efektowna.

Po pierwsze, większość z nas lubi kolor niebieski. Jest świeży, lekki... wręcz idealny na wiosnę.

Po drugie, łączy w sobie modne elementy - piękny kwiatowy wzór oraz eko skórę.

Moja błękitna sukienka w kwiaty ma komfortową długość, swobodny fason i uszyta jest z lekkiej, przewiewnej dzianiny.

Sukienka ma delikatny rozporek i marszczenia - troczki przy rękawach.

Zestawiłam ją z niebieską kurtką z eko skóry.

Kurtka jest zapinana na suwak, ma półokrągły dekolt i ozdobne zameczki na piersiach.

To fantastyczne okrycie wierzchnie na chłodniejsze wiosenne i letnie dni.

Mam nadzieję, że spodoba się Wam ten błękitny duet!

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 😊

Fot. Grześ 💓















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz