sobota, 7 kwietnia 2018

Krystyna - elegancka sukienka marki Scarlett dla szykownej pani


Moje Drogie!

Widzę po rozgrzanej do czerwoności skrzynce mailowej, że już sezon na poszukiwanie "komunijnych" kreacji w pełni.

Wcale się nie dziwię, bo do tych uroczystości pozostał jedynie miesiąc, albo niespełna miesiąc.

Dziękuję Wam za wszystkie wiadomości, ale chcę Was z tego miejsca prosić o odrobinę wyrozumiałości.

Wiecie, że staram się odpisywać na większość maili, jak i na każdy komentarz na  moim profilu Facebook...

Są jednak sytuacje, w których nie jestem w stanie Wam pomóc natychmiast i "od ręki".

Ślecie mi zapytania, które są mało precyzyjne. 😊

Część Was prosi mnie w jednym zdaniu o gotowe pomysły na stylizacje, inne o polecenie najlepszej firmy czy najlepszego modelu... a ja tak na prawdę nie znam Waszych preferencji, sylwetek czy też zasobności portfela.

Uwierzcie mi, że choćbym poświęciła każdej z Was dwie godziny i wyszukała to, co mi się podoba... nagle okazałoby się,  że jedna z Was nie lubi różu, inna kwiecistych nadruków, kolejna nie znosi długości midi... a czwarta zamiast pieczołowicie wyselekcjonowanych sukienek... po prostu marzy o spodniach. Na dokładkę piąta.... szuka czegoś za pół ceny sklepowej.

Na moim blogu pokazuje propozycje dla pań w różnym wieku i rozmiarze.

Nie ma chyba w Polsce tak zróżnicowanego pod kątem stylizacji bloga plus size, jak mój.

Czerpcie więc z niego do woli, przeglądajcie wszystkie karty - to dla Was je tworzę. 😊


Dziś na przykład przygotowałam propozycję dla moich obserwatorek, które cenią sobie stonowane modele kreacji w spokojnych kolorach.

Sukienka KRYSTYNA (KLIK!) marki Scarlett składa się z jednolitej, szarej bazy oraz zwiewnej narzutki w kwiaty.

Jak wiecie, marka Scarlett specjalizuje się w produkcji sukienek wizytowych, weselnych, okazjonalnych.

Znajdziecie w ich ofercie mnóstwo eleganckich kreacji, w różnorodnych wzorach i fasonach.

Są tam modele dla nieco dojrzalszych pań, które chcą czuć się elegancko w każdym wieku.

Ale znajdziecie też młodsze wizerunkowo propozycje, które młode dziewczyny mogą założyć na wesele, bal maturalny czy studniówkę.

W sklepie internetowym SCARLETT czekają na was sukienki midi, maxi... z jednolitych tkanin, z koronek oraz zwiewnych szyfonów.

Dla każdej coś miłego!

A teraz zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć, które przygotowałam.

Może którąś z Was zainspirują!

Wasza Aga :)

Fot. Grześ 💓








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz