środa, 25 kwietnia 2018

Bajeczna łąka z BONPRIX


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną stylizację z sukienką w kwiaty z BONPRIX!

Tym razem postawiłam na piękne połączenie intensywnej czerwieni, czerni, bieli i beżu oraz długość midi!

Choć muszę powiedzieć, że szykuję już dla Was dwie piękne prezentacje sukienek o długości maxi - również z Bonprix! 💓

Ta SUKIENKA po prostu zachwyciła mnie fasonem i układem barw.

Myślę, że idealnie do mnie pasuje!

Połączyłam ją z czerwonymi dodatkami - kolczykami z chwostem i torebką w kształcie serca.

Buty wybrałam beżowe - odcienie nude zawsze wydłużają optycznie nogi. Nie chciałam też przedobrzyć z czerwienią, chociaż przez chwilę chodziły mi po głowie czerwone szpilki.

Zapraszam do obejrzenia galerii zdjęć!

Mam nadzieję, że się Wam spodobają!

Buziaki!

Wasza Aga 😊

Fot. Grześ 💓









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz