niedziela, 29 kwietnia 2018

Idealny zestaw na komunię ze sklepu KARKO.pl


Witajcie Kochani!

Wielkimi krokami zbliża się maj - miesiąc kościelnych uroczystości komunijnych.

Wiele pań plus size szuka w tym okresie inspiracji na elegancki i stonowany strój, w którym pójdą do kościoła i następnie na uroczysty obiad.

Pokażę Wam dziś zestaw ze sklepu KARKO.pl, który idealnie nadaję się na tę okazję.

Jest klasyczny, wiosenny, skromny i niebanalny.

Mam na sobie sukienkę o nazwie KARMEN ( klki!), którą znajdziecie w sklepie w wielu wersjach kolorystycznych.

Moja SUKIENKA (KLIK!) jest łososiowo-różowa w niebiesko-fioletowe kwiaty.

Połączyłam ją z dzianinowym BOLERKIEM ( klik!) w kolorze NIEBIESKIEGO JEANSU.

Zestaw prezentuje się szykownie, a na dodatek jest bardzo wygodny i nie krępuje ruchów.

Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

Do stylizacji dopasowałam fioletowe szpilki z naturalnej skóry zamszowej ze sklepu marcoshoes.eu.

Srebrną torebkę kupiłam kiedyś w F&F, ale jestem pewna, że znajdziecie w sklepach podobne.

Mam nadzieję, że ta stylizacja Was zainspiruje.

Buziaki!

Wasza Aga 😊

Fot. Grześ 💓












1 komentarz:

  1. Widać, że poczucie stylu masz we krwi! :) Bardzo ciekawy kolor w tej stylizacji, niesamowicie mi się podoba. Fajnie byłoby, gdyby partner np. dobrał sobie pod ten kolor muszkę :)

    OdpowiedzUsuń