wtorek, 10 kwietnia 2018

Studio Perfect Line Fitness w Elblągu ma już rok!


Witajcie Kochani!

Dziś zaproszę Was na małą fotorelację z urodzinowego eventu, w którym miałam przyjemność uczestniczyć w sobotę, 7 kwietnia.

Moje zaprzyjaźnione studio Perfect Line Fitness ma już rok!

To był szczególny dzień dla klientek studio, gdyż mogły przetestować dowolny sprzęt nieodpłatnie.

Atrakcją była również możliwość zakupienia karnetu na ćwiczenia z 30% zniżką.

Obowiązywał oczywiście... strój sportowy! Stąd i mój swobodny outfit oraz makijaż typu "no make up". 😊

Na gości czekał piękny i smaczny tort, był również szampan oraz lekkie i dietetyczne przekąski dla pań, które swoją misję związaną z odchudzaniem traktują serio.

Ja do wszystkiego podchodzę z dystansem, więc skusiłam się na kawałek tortu! Jak mogłabym odmówić? 😊

Na koniec było też losowanie wspaniałych nagród! Żadna z obecnych pań nie wyszła z pustymi rękoma.

Zapraszam w takim razie do obejrzenia zdjęć!

Buziaki!

Wasza Aga 💓















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz