wtorek, 10 kwietnia 2018

Przegląd kolekcji MAITE KELLY dla Bonprix - WIOSNA 2018


Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was coś specjalnego!

Zapraszam Was na kolejny przegląd KOLEKCJI MAITE KELLY dla Bonprix (KLIK!).

Do wpisu wybrałam cztery modele odzieży, które przymierzyłam, sfotografowałam i porównałam ze zdjęciami na stronie.

Kolekcje Maite Kelly pojawiają się w Bonprix cyklicznie i zawsze wzbudzają moje duże zainteresowanie.

Po pierwsze, kolekcja pokazana jest na osobie plus size, która jest nie tylko modelką, lecz przede wszystkim osobowością i znaną niemiecką piosenkarką.

Po drugie, fasony są świeże, młode i ubrania nie kosztują fortuny!

1. Bluzka w szerokie pasy z falbanami przy rękawach KLIK!

Mam na sobie bluzkę w rozmiarze 48/50.

Jest swobodna, porządnie wykonana i uszyta z grubszej, mięsistej dzianiny.

Przy wzroście 170 cm sięga do linii bioder.

Jest zdecydowanie warta swojej ceny!

Dokupiłabym jeszcze wersję granatowo-białą, ale niestety nie ma już mojego rozmiaru.








2. Pastelowa, różowa sukienka w kwiaty z ozdobnymi falbankami KLIK!

Mam ją w rozmiarze 48/50.

Musicie uwierzyć mi na słowo, że ta rzecz wygląda identycznie jak na fotografiach w sklepie, chociaż moje amatorskie zdjęcia przekłamują jej kolor.

To piękna, lekka, dziewczęca sukienka.

Doskonale układa się na sylwetce. Jest sprężysta i bardzo wygodna. Prawie się nie gniecie.

Jest idealna na wiosenne spacery, randki i wyjścia z przyjaciółkami.









3. Shirt z rękawami o długości 3/4 i efektownym napisem KLIK!

"SMILE / happy looks good on you" - taki pozytywny napis zdobi ten kremowy shirt.

Fason bluzki jest swobodny i lekko rozszerza się ku dołowi.

Skład dzianiny to 94% bawełny i 6% elastanu.

Świetnie pasuje do jeansu i może być bazą wielu casualowych zestawów.

Mam na sobie rozmiar 48/50.

Nie pozostaje mi nic innego... tylko się do Was uśmiechnąć!








4. Sukienka w pasy z falbaną na dole KLIK!

Sukienka wygląda rewelacyjnie. Ma świetną konstrukcję i jest bardzo wygodna.

Uszyta jest z miękkiej, przyjemnej dzianiny i ma elastyczną podszewkę na całej długości.

To kolejna rzecz w rozmiarze 48/50 i czuję się w niej bardzo dobrze.

Jestem przekonana, że będzie doskonale wyglądać z jeansową kurteczką.







Mam nadzieję, że moja prezentacja się Wam spodobała!

Myślę, że wybrałam ubrania, które do mnie idealnie pasują.

Całą wiosenną kolekcję Maite Kelly dla Bonprix znajdziecie TUTAJ!

Wierzę, że się zainspirujecie!

Buziaki!

Wasza Aga 😊

Fot. Grześ 💓

Zdjęcia ubrań i Maite Kelly - copyright Bonprix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz