czwartek, 19 kwietnia 2018

Tunika w indiańskim stylu z CELLBES


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla Was stylizację w nieco indiańskim stylu.

Charakter tego zestawu w głównej mierze kreuje piękna TUNIKA marki CELLBES.

Tunika ma fason zwiewnego ponczo z nadrukiem piór na tkaninie.

Pięknie układa się na sylwetce, dodając jej lekkości.

Zestawiłam ją z beżowymi jeansami z ozdobnym motywem haftów.

To bardzo zgrabne spodnie rurki, z dodatkiem streczu i komfortowym stanem.

Zwróćcie uwagę na moje dodatki!

Kolczyki są z H&M, naszyjnik z CELLBES, a moja bransoletka modułowa ze sklepu Skarby Murano.

Cieliste szpilki kupiłam w F&F/Tesco, a okrągła torebka to element kolekcji By Jemioł.

Mam nadzieję, że cały look się Wam spodoba!

Buziaki!

Wasza Aga 😊

Fot. Grześ 💓


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz