poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Skarby Murano - biżuteria modułowa ze szkła weneckiego


Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam coś dla fanów biżuterii!

Zapoznam Was z moim nowym odkryciem - biżuterią modułową ze sklepu Skrarby Murano.

Jestem nią totalnie oczarowana, gdyż za pomocą kolorowych modułów - charmsów i przywieszek, mogę tworzyć różnorodne zestawy, które z łatwością dopasuję zarówno do stroju... jak i nastroju!


Tak marka pisze o sobie: 

"Skarby Murano to sklep, który został stworzony przez kobiety dla kobiet. 

Jesteśmy przekonane, że biżuteria dodaje blasku naszemu życiu. Naszą ideą zatem jest to, aby piękna włoska biżuteria była dostępna dla każdej kobiety.

Pomysł zrodził się podczas podróży do Wenecji. Oczarowała nas wenecka laguna, a w szczególności niewielka wysepka Murano. Miejsce to jest sercem artystycznego rzemiosła specjalizującego się w wyrobach ze szkła. Największe wrażenie wywarła na nas oczywiście biżuteria.

Biżuteria ze szkła Murano to bogactwo barw i kształtów. Wytwarzana od pokoleń w warsztatach skupionych wokół Wenecji jest dumą i jedną z wizytówek tego magicznego miasta. Niebanalne wzornictwo i tradycyjna technologia do dziś owiana tajemnicą zauroczyły nas do tego stopnia, że zapragnęłyśmy przyjrzeć się jej znacznie bliżej, a wręcz zaprezentować ją i zaoferować Wam.

W naszym sklepie znajdziecie tylko oryginalną włoską biżuterię. Mamy nadzieję, że zachwycicie się  nią i znajdziecie coś wyjątkowego dla siebie. 


Nie pozostaje nam nic innego, jak życzyć Wam udanych zakupów i wielu przyjemnych chwil oświetlonych blaskiem biżuterii Murano."



Powiem Wam teraz jakie elementy biżuterii mam w swojej kolekcji:

Przede wszystkim postawiłam na srebrną bazę - bransoletkę BUNGLE - KLIK!
( To baza, która dopasowuje się do szerokości nadgarstka i jest zakończona kuleczkami.)

Bazą mojego naszyjnika jest srebrny łańcuszek z chwostem - KLIK!

Mam także sześć par szklanych charmsów:

- Chabrowe Pole KLIK!

- Błękitna Laguna KLIK!

- Koralowa Fantazja KLIK!

- Bajkowa Kraina KLIK!

- Tajemnica Wszechświata KLIK!

oraz mój najnowszy zakup - Promień Słońca - KLIK!


Mam także moduły srebrne:

- Motylkowe Szaleństwo - KLIK!

- Księżycowy Blask - KLIK!

- Podróż w Nieznane KLIK!

oraz zawieszkę w kształcie serca - Klik!


Na załączonych zdjęciach zaprezentuję Wam różne układy, które można komponować, bawiąc się kolorami i formami.



Taki zestaw na przykład zabrałam z sobą w podróż - idealnie komponował się z układem kolorów na mojej sukience.



Poniżej pokażę Wam moje wariacje na temat żółtych koralików, które w tamtym tygodniu pojawiły się w mojej kolekcji.

Zobaczcie jak łatwo tworzyć analogie kolorystyczne z odzieżą - za każdym razem biżuteria wygląda zupełnie inaczej.

Wspaniale uzupełnia cały strój i wygląda, jakby była nierozłączną częścią stylizacji.





Muszę się przyznać, że strasznie "wkręciłam" się w to tworzenie osobistych, wręcz spersonalizowanych zestawów.

Mam nadzieję, że Was również zachwyci biżuteria Skarby Murano.

Dajcie znać, co o niej myślicie!

Buziaki!

Wasza Aga 💓

6 komentarzy:

  1. piekne te bransoletki. jaki jest koszt jednego takiego zestawu? pytam, bo nie wiem czy moge sobie pozwolic, a wpadly mi w oko. fajnie, ze Pania stac, oplaca sie inwestowac w ladna bizuterie :) / Renia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Reniu - wszystko zależy z ilu elementów chce Pani złożyć taką bransoletkę, czy na srebrze, czy na posrebrzanej bazie. Proszę kliknąć w słowo przy nazwie modułu i zobaczy Pani cenę. Fajne jest to, że kolekcję możemy uzupełniać stopniowo.

      Usuń
    2. pytalam konkretne o te bransoletki z zawieszkami, chodzi mi o oriętacyjna cene, bo chcialabym kupic cos sprawdzonego, a widze, ze pani zawsze ma jakies ladne nowosci. jak pani kupila, to chyba zna pani cene i moze pani ja napisac? :) / Renia

      Usuń
    3. Cena bazy to 130 zł, a każdy moduł to około 30 -40 zł. :)

      Usuń
  2. dziekuje :) bende czekac na jakies promocje, chyba, ze ma pani jakis kod znizkowy dla pani obserwatorek? :) / renia

    OdpowiedzUsuń