środa, 18 kwietnia 2018

Dbam o urodę w salonie DepilConcept!


Witajcie Kochani!

Salon DEPILCONCEPT ELBLĄG to nie tylko miejsce, w którym cyklicznie poddaję się zabiegom fotodepilacji. ( Przeczytaj tutaj: KLIK! )

Dbam tutaj również o stan mojej cery, który w widoczny sposób uległ ostatnio poprawie.

Regularnie poddaję się zabiegom FOTOODMŁADZANIA ( Przeczytaj tutaj: KLIK! ), a ostatnio miałam przyjemność przetestować na własnej skórze jedną z maseczek dostępnych w salonie.



Po ostatnim zabiegu fotoodmładzania, postanowiłam dodatkowo się zrelaksować i poprosiłam o nałożenie maseczki pielęgnacyjnej na twarz.

Wybrałam maseczkę kojąco-łagodzącą o nazwie BALANCE.

Opis produktu:

- BALANCE - Kojąca maseczka antyoksydacyjna stworzona z ekstraktów roślinnych oraz przeciwutleniaczy, ma działanie przeciwzapalne i jest polecana do cery wrażliwej.

Moje wrażenia:

To bardzo przyjemny i relaksujący zabieg. Maseczka pachnie cytrynowo i wygładza cerę.

Cały zabieg trwał 20 minut i polegał na błogim leniuchowaniu. :)

Po zabiegu fotoodmładzania cera jest znacząco gładsza, a maseczka dodatkowo wzmocniła ten efekt.



Pozostałe maseczki, które są dostępne w salonie DepilConcept:

- PURESKIN - matująca maseczka oczyszczająca i rozświetlająca w postaci białej glinki, zawiera wyselekcjonowane morskie składniki. Maska reguluje wydzielanie nadmiaru sebum. Naturalne składniki alg oraz propolisu posiadają jednocześnie właściwości oczyszczające i antyseptyczne. Rekomendowana szczególnie do pielęgnacji skóry tłustej. Produkt przeznaczony również dla młodzieży z problemami skórnymi.

- COLAGENIS - wzbogacona, kremowa, lekka maseczka została opracowana specjalnie by rewitalizować skórę twarzy. Dzięki wyjątkowej kombinacji ekstraktów roślinnych, kwasu hialuronowego i kolagenu morskiego, rozjaśnia skórę. Rekomendowana dla skóry z pierwszymi oznakami starzenia.



Jestem ciekawa, czy wy również lubicie zabiegi w salonach urody, czy wolicie pielęgnację w zaciszu domowym?

Dajcie znać w komentarzu!

Buziaki!

Wasza Aga 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz